سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان
شنبه 93 فروردین 16 :: 9:45 عصر ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

کد خبر : 1445058221199067656      تاریخ : شنبه 16 فروردین 1393 17:53جرج بوش,نقاش,گزارش تصویری

گزارش تصویری

جرج بوش نقاش شد + عکس

جرج دبلیو بوش رئیس جمهور سابق آمریکا اکنون که صحنه سیاست را ترک کرده به نقاشی روی آورده است و مدل های او رهبرانی هستند که در دوران ریاست جمهوری اش با آنها ملاقات کرده بود.

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیوزنت، جرج دبلیو بوش دیروز جمعه مجموعه ای از پرتره های رهبرانی را که با آنها در دوران ریاست جمهوری اش دیدار کرده و روابط حسنه ای با آنها داشت ، در نمایشگاهی به معرض نمایش گذاشت.

بوش در ماه های اخیر علاقه اش به نقاشی را فاش کرده بود. بوش علاوه بر پرتره رهبران جهان به نقاشی سگ ها ، طبیعت بیجان یا منظره نیز علاقه دارد.

در این مجموعه 24 پرتره از رهبران جهان از جمله آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه، دالایی لاما رهبر معنوی بودایی های تبت یا سیلویو برلوسکنی نخست وزیر سابق ایتالیا به نمایش در آمده است.

این نمایشگاه تحت عنوان «The Art of Leadership: A President"s Personal Diplomacy» ( هنر قدرت، دیپلماسی شخصی یک رئیس جمهور) از امروز شنبه در موزه ریاست جمهوری شهر دالاس تگزاس درهایش را به روی عموم گشوده است و تا روز 4 ژوئن ( 14 خرداد ) دایر خواهد بود.

 

جرج دبلیو بوش پسر 67 ساله از سال 2001 تا 2009 رئیس جمهور آمریکا بود. حملات 11 سپتامبر در دوران ریاست جمهوری او رخ داد. در ضمن، بوش پسر آغازگر دو جنگ مرگبار در افغانستان و عراق بود.

 

او که اکنون زندگی دلپذیری را در دالاس سپری می کند در جریان دوران ریاست جمهوری اش اقتصاد آمریکا را از هم پاشید و موجب بدهی های هنگفت دولت شد که هنوز عوارض آن گریبان آمریکایی ها را رها نکرده است.

جرج دبلیو بوش در ماه نوامبر گذشته در گفت و گویی با NBC تایید کرده بود که یک نقاش است. او گفته بود: شما می توانید بگویید که من نقاش نیستم اما خودم عقیده دارم که یک نقاش هستم.

 


ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه.

 

استفن هارپر نخست وزیر کانادا، محمد بن زاید آل نهیان شیخ ابوظبی، نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه و لی میونگ-باک رئیس جمهور سابق کره جنوبی.

 

 

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان.

 

تونی بلر نخست وزیر اسبق بریتانیا.

 

حامد کرزای رئیس جمهور افغانستان.

 

دالایی لاما رهبر معنوی بودایی های تبت.

 

فلیپه کالدرون رئیس جمهور سابق مکزیک.

 

ملک عبدالله شاه عربستان سعودی.

 

پرتره های چند رهبر کنونی و سابق کشورهای جهان.

 

عکاس خبری در نمایشگاه نقاشی های جرج دبلیو بوش.

 

جان هوارد نخست وزیر سابق استرالیا و جونشیرو کویزومی نخست وزیر اسبق ژاپن.

 

سیلویو برلوسکنی نخست وزیر اسبق ایتالیا.

 

گزارش: بهرام افتخاری - جام جم آنلاین




موضوع مطلب : جرج بوش نقاش شد, عکس

کد خبر : 1444880105472235532      تاریخ : شنبه 16 فروردین 1393 18:01جنایت,ضربات چاقو,ضارب,خیرالله

 

درگیری فوتبالیست ها با قتل پایان یافت

درگیری اعضای دو تیم فوتبال افغان در شهرک قدس (غرب) بر سر هزینه اجاره زمین با قتل پایان یافت.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 15:20 دقیقه جمعه اول فروردین ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در خیابان معارف به کلانتری 134 شهرک قدس (غرب) اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که دو تیم فوتبال از اتباع کشور افغانستان با همدیگر بازی فوتبال داشته اند که در پایان مسابقه، بر سر مبلغ 25 هزار تومان پول اجاره زمین با یکدیگر درگیر شده که طی آن چهار نفر از آنها بر اثر اصابت ضربات چاقو به بیمارستان منتقل و با وجود انجام اقدامات درمانی و مداوای سه نفر از مجروحین، نفر چهارم به نام «محمود . ح» (23 ساله) بر اثر شدت جراحت وارده فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کاراگاهان اداره دهم به تحقیق از دوستان مقتول پرداخته اما آنها عنوان داشتند که هیچگونه شناختی از ضارب نداشته و روز حادثه، برای اولین بار او را دیده اند؛ این افراد اظهار کردند:«روز حادثه ما جهت بازی، زمین فوتبال را از ساعت 13:30 الی 15 اجاره کرده بودیم؛ زمانیکه به محل مراجعه کردیم، چون تعداد ما کم بود از اعضای تیم سانس قبل خواستیم که با ما بازی کنند که چند نفر از آنها قبول کرده و با ما مشغول به بازی شدند؛ در پایان بازی به آنها گفتیم که چون شما هم بازی کرده اید، باید نصف هزینه زمین (25 هزار تومان) را پرداخت کنند که بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم».

شناسایی و دستگیری قاتل

با توجه به اظهارات شاهدان صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم بلافاصله اقدام به شناسایی تیم سانس قبل (ساعت 12 الی 13:30) کرده و پس از شناسایی تمامی اعضای این سانس، نهایتا موفق به شناسایی «خیرالله.ش» (18 ساله) به عنوان ضارب و عامل اصلی جنایت شدند.

با شناسایی «خیرالله» به عنوان عامل جنایت، بلافاصله محل سکونت وی در یک ساختمان در حال ساخت، در منطقه تجریش شناسایی و در ساعت 18 روز یکشنبه سوم فروردین دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

خیرالله پس از دستگیری، با تأیید اظهارات دوستان مقتول (شاهدان صحنه جنایت) در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: پس از پایان بازی، قصد خارج شدن از زمین فوتبال را داشتیم که اعضای تیم سانس بعد از ما درخواست کردند که با آنها بازی کنیم. ما نیز قبول کردیم ولی پس از پایان بازی به ما گفتند که باید نصف پول زمین را پرداخت کنیم اما ما قبول نکردیم. در حالیکه با آنها به صورت لفظی درگیر شده بودیم، ناگهان درگیری های ما به درگیری فیزیکی کشیده شد و با توجه به اینکه تعداد آنها بیشتر از ما بود ، من با چاقویی که همراه داشتم به چند نفر از آنها حمله ور شده و آنها را با چاقو زدم و با دوستانم از محل متواری شدیم و چاقو را نیز در طول مسیر دور انداختم.

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود:با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای خبر :: کد خبر : 1444880105472235532
 



موضوع مطلب : درگیری فوتبالیست ها با قتل پایان یافت

کد خبر : 1428899873223312087      تاریخ : یکشنبه 03 فروردین 1393 14:52

لاریجانی:

هدفمندی یارانه‌ها نباید اصلی‌ترین استراتژی اقتصادی دولت باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی، هدفمندی یارانه‌ها نباید اصلی‌ترین استراتژی اقتصادی دولت محسوب شود، گفت: اظهارات برخی دولتی‌ها درباره هدفمندی درست نیست و به قواره دولت هم نمی‌خورد که این‌گونه حرف بزند.

 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با ویژه نامه نوروزی روزنامه ایران به اظهارات مقامات دولتی در مورد یارانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: درباره هدفمندی اظهاراتی از سوی برخی مسئولان دیدم مثل این که افراد باید بگویند یارانه می خواهیم یا اگر اطلاعات اشتباه بدهند با ابزار مختلف زندگیشان را بررسی می کنیم. من فکر می کنم این حرف درستی نیست و به قواره دولت هم نمی خورد که این طوری حرف بزند.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی، هدفمندی یارانه ها نباید اصلی ترین استراتژی اقتصادی دولت محسوب شود، افزود: اینکه بگویید ما فقط به فقرا می خواهیم کمک کنیم، حرف نادرستی است؛ فقرا ممکن است یک دهک باشند عموم مردم متوسط الحال هستند که آبرومند زندگی می کنند و دلیلی ندارد که اینها شکل فقیرانه به خود بگیرند تا یارانه دریافت کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسی که یک میلیون تومان درآمد دارد، یارانه برایش موضوعیت دارد و لزومی ندارد که با عنوان فقیر یا ندار یارانه بگیرد. این الفاظ را نباید به کار ببریم.

لاریجانی با تأکید بر اینکه درباره هدفمندی یارانه ها نباید فضای غیرطبیعی به وجود آورد، خاطرنشان کرد: یک وقتی می گوییم می خواهیم کمک بیشتری به طبقات پایین تر کنیم ایراد ندارد ولی این که باید فقیر باشد، درست نیست. خیلی از افراد در جامعه هستند که نیازمند یارانه هستند ولی شکل زندگیشان هم این طور نیست که بگویند ندار هستیم؛ حتماً نباید مارک نداری به آنها بزنیم تا یارانه بدهیم.

وی ادامه داد: یا آن وجه دیگری که گفته شده زندگی های مردم را بررسی می کنیم. نباید این اتفاق بیفتد؛ چه دلیلی دارد به زندگی مردم وارد شویم. مردم باید آرامش داشته باشند. نباید مردم را نگران کنیم. من فکر می کنم دولت صادقانه با مردم صحبت کند و بگوید منابع ما محدود است و هر کسی که نیاز ندارد، منصرف شود. این طوری شاید تعدادی انصراف بدهند.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین درباره تذکرها و سوال نمایندگان از وزرا گفت: وقتی دموکراسی در کشور حاکم است، نباید انتظار داشت صدای مخالفی وجود نداشته باشد.چند صدایی سبک زندگی سیاسی ما است که در کنار حسن هایش، اشکالاتی هم ممکن است داشته باشد. حسنش این است که در مقام تصمیم گیری افکار مختلف را می بینید و دقت بیشتری به خرج می دهید. هیچ کس نمی تواند بگوید من مطلق هستم و همه چیز را می فهمم. منتها اشکالش این است که این مکانیزم دیرتر به نتیجه می رسد.

وی افزود: من به برخی وزرا که می گویند وقت ما به خاطر سؤالات نمایندگان گرفته می شود، می گویم این حضور در مجلس بخشی از وظایف سیاسی شماست. البته نمی گویم که سؤال خارج از موضوع هم نیست ولی اگر سؤال وجود داشته باشد، باید پاسخ داده شود و اگر این گونه فکر کنیم، راحت تر می شود مسائل را حل کرد.(فارس)




موضوع مطلب : هدفمندی یارانه‌ها نباید اصلی‌ترین استراتژی اقتصادی دولت باشد
دوشنبه 93 فروردین 4 :: 9:32 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

کد خبر : 1428890299748714940      تاریخ : یکشنبه 03 فروردین 1393 14:54میراث فرهنگی,درخت,نیشابور,کیذقان

 

درخت 2500 ساله در یکی از روستاهای سبزوار

باستان شناس سبزواری گفت: درخت چنار قدیمی و زیبای روستای کیذقان ششتمد با حدود دو هزار و 500 سال قدمت هنوز پابرجاست.

 

محمد عبدالله زاده ثانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این درخت با حدود شش متر قطر، 20 تا 22 متر ارتفاع و محیط 28 متر با توجه به روایات کتاب تاریخ بیهق اثر علی ابن زید بیهقی که در قرن ششم هجری قمری نوشته شده کهن ترین موجود زنده خراسان است.

وی با اشاره به قطر قابل توجه این درخت گفت: در چند سال گذشته به طور طبیعی داخل آن شکافی ایجاد شده که از آن به عنوان کفاشی استفاده و به مرور زمان این شکاف ترمیم شده است.

این پژوهشگر سبزواری با اشاره به عمر و قطر این درخت گفت: به خاطر اینکه چنار کیذقان نزد عامه مردم مورد احترام و همچنین مکمل اسناد تاریخی و فرهنگی شهرستان است، تقاضای ثبت آن در فهرست آثار ملی تاریخی داده شد.

وی با بیان اینکه این چنار در ضلع جنوبی استخر عمومی روستای کیذقان قرار گرفته است، افزود: طول سایه انداز چنار کیذقان در طلوع و غروب بیش از 200 متر و در ظهر بین 10 تا 20 متر است.

وی در مورد روستای کیذقان محل واقع شدن این درخت گفت: پیشینه اساطیری کیذقان بر اساس تقسیم بندی فردوسی در شاهنامه به دوره کیانیان می رسد و «کی» در زبان پهلوی به معنای پادشاه است.

درخت چنار روستای کیذقان توسط ادارات میراث فرهنگی و حفاظت محیط زیست سبزوار حفاظت می شود.

روستای کیذقان ششتمد در حدود 40 کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد.




موضوع مطلب : درخت 2500 ساله در یکی از روستاهای سبزوار

کد خبر : 1428991952888137674      تاریخ : یکشنبه 03 فروردین 1393 16:43ترافیک,کرج,چالوس

 

اعلام محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس

رییس پلیس راه البرز محدودیت ترافیکی نیمه نخست ایام نوروزی در جاده کرج - چالوس را اعلام کرد.

 

سرهنگ رضا اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس از ساعت 12 روز دوشنبه چهارم فروردین ماه جاری الی سه بامداد روز سه شنبه پنجم فروردین ماه عبور وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: همچنین ازساعت 15 روز دوشنبه چهارم فروردین ماه جاری الی ساعت سه بامداد روز سه شنبه پنجم فروردین ماه جاری ازمرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

اکبری یادآوری کرد: در این مدت تردد انوع تریلر و کامیون در محور کرج - چالوس ممنوع است.

رییس پلیس راه استان البرز گفت: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت در محور کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد، ضمن حفظ شکیبایی و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و اصفهان - تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و اصفهان - تهران خبر داد و گفت: استان سمنان با بارش برف همراه است.

سرهنگ حمیدی در گفت وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی در استان سمنان، ارتفاعات محورهای توسکستان به شاهرود و فولاد محله به کیاسر بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: همچنین وضعیت ترافیکی در محورهای هراز، قزوین - رشت، اصفهان - تهران، اصفهان - شیراز، چمن بید به بجنورد، سیرجان به بندرعباس و کرج - چالوس نیمه سنگین است.

 




موضوع مطلب : اعلام محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس
دوشنبه 93 فروردین 4 :: 9:30 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

کد خبر : 1428798012268068139      تاریخ : یکشنبه 03 فروردین 1393 13:23

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد

اسکان اضطراری 12 هزار مسافر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: با بارش برف و کولاک در 7 استان کشور از دو روز گذشته 22 هزار نفر از هموطنانمان در این حوادث امداد‌رسانی شدند و 8 هزار و 900 نفر در مسیر‌های صعب‌العبور اسکان اضطراری یافتند.

پیرحسین کولیوند در گفت وگو با فارس در مورد آخرین آمار امداد رسانی امداد گران هلال احمر در تعطیلات نوروزی به هموطنان اظهار داشت: طی دو روز گذشته 26 هزار و 319 نفر امداد رسانی شدند که از این تعداد 621 نفر مربوط به حوادث جاده ای و 21 هزار و 747 نفر آسیب دیدگان ناشی از برف و کولاک در 7 استان کشور بودند.

وی افزود: از این تعداد 160 نفر راهی بیمارستان شدند، 13 نفر به دلیل سرمازدگی از برف و بقیه مصدومان حوادث و تصادفات جاده ای بودند.

به گفته کولیوند اکنون استان های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد،سیستان و بلوچستان و سمنان دچار برف و کولاک شدید هستند که تاکنون 100 دستگاه خودرو از برف توسط نجات گران رها شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه امکان تردد در برخی محورها به سختی وجود دارد افزود: محور گلوگاه _ دامغان در استان مازندران، تربت حیدریه به مشهد و فولاد محله _ کیاسر در استان سمنان از جمله مسیر هایی هستند که تردد در آنها به دلیل برف سنگین به کندی انجام می شود.

وی بیشترین اسکان اضطراری را مربوط به مسیر تربت حیدریه به مشهد عنوان کرد و گفت: از مجموع افراد اسکان داده شده 8 هزار و 500 نفر مسافران این مسیر بودند.




موضوع مطلب : اسکان اضطراری 12 هزار مسافر
<   1   2   3   4