سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان

حاج آقا محمد رضا رنجبر با آشنایی به کار های عمرانی و علاقه داشتن به حضور در مناطق مختلف _ از جمله می توان به حضور ایشان در مناطق زلزله زده ی ارسباران و بم اشاره کرد _ و وجود این حس خدمت گذاری به ملت و مردم و با توجه به سخنان رهبری مبنی بر اینکه این ملت نیازمند یک خادم با بصیرت و کاردان هست در نواحی شمالی کشور در منطقه ی اذربایجان شرقی اقدام به نامزدی در شورای شهر ارومیه کرده است تا با عنایات خداوند و مردم خادم خوبی برای این مردم باشد . این وبسایت به نوبه ی خود به ایشان تبریک گفته و حمایت خود را از ایشان ابراز می نماید .

حضور در مناطق ارسباران _حاج آقا محمد رضا رنجبر_




موضوع مطلب : آشنایی حاج آقا محمد رضا رنجبر با کارهای عمرانی, حاج محمد رضا رنجبر
چهارشنبه 92 فروردین 14 :: 1:53 عصر ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

مرجع خبری ارسباران : در تازه ترین اخبار به دست امده از حضور افراد مختلف در ارسباران که در مرداد ماه زلزله ای به بزرگی 6.4 ریشتر انرا تخریب کرده بود چهره ی جوان حاج آقا محمد رضا رنجبر نیز دیده میشود که ایشان از جمله افرادی بودند که با حضور به موقع و دادن شور و اشتیاق و امید به زندگی به مردم زلزله دیده این ناحیه موجبات مسرت و خوشحالی را به مردم این منطقه _ارسباران _ هدیه دادند .

 

زلزله ی ارسباران

 

ایشان با حضور در مناطق زلزله زده ی استان و با کمک به تسریع روند بازسازی ها با همکاری سپاه و مردم و ایجاد برادری در میان مردم کمک فراوانی به اهالی منطقه ی محروم ارسباران نمودند .

 




موضوع مطلب : زلزله, زلزله ی ارسباران, حاج آقا محمد رضا رنجبر, حاجی رنجبر, حامیان حاج آقا محمد رضا رنجبر