سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان

همزمان با سفر آیت ا.. آملی لاریجانی و هیات همراه به استان آذربایجان غربی اعضای مجمع هیات مذهبی با آیت ا.. لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه و حجت الاسلام صدیقی و حجت الاسلان رئیسی معاون اول محترم قوه قضاییه دیدار کردند. در این دیدار حجت الاسلام خلیل پور رئیس مجمع هیات مذهبی به ارائه گزارش از برنامه های مجمع و هدف اصلی مجمع را بیان کردند و اعضا هم مطالبی را محضر آیت ا.. آملی لاریجانی بیان داشتند.




موضوع مطلب :
سه شنبه 92 مهر 23 :: 1:32 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

به همت مجمع هیات مذهبی ارومیه در روز چهارشنبه در مسجد اعظم ارومیه برنامه ای با علما برگزار  شد. این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا با حضور حجت الاسلام صدیقی برگزار شد. ایشان با اشاره به احادیث و آیه هایی از قرآن مجید در مورد صبر و امام زمان (عج) بیان داشتند، امام زمان (عج) به این مردم و این نظام عنایت دارند. این مراسم با حضور مردم ، مسئولین و اعضای هیات مذهبی و با حضور حضرت آیت ا.. قریشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.




موضوع مطلب :

اعضا شورای مرکزی و دبیر ائتلاف حامیان ولایت و خادمان ملت و اعضای موسسه فرهنگی و هنری و اجتماعی و مطالعاتی و تحقیقاتی مهر رضوان با حجت الاسلام صدیقی و حجت الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضاییه دیدار کردند. در این دیدار محمدرضا رنجبری مدیر عامل موسسه مهر رضوان و دبیر ائتلاف حامیان ولایت و خادمان ملت به نحوه شکل گیری موسسه اشاره کرد، و گفت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم توضیحاتی را درباره فعالیت های موسسه ارائه کردند و همچنین به نقش جوانان در این موسسه اشاره کردند. و ی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد موسسه و ائتلاف پرداخت. در این دیدار حجت الاسلام صدیقی و حجت الاسلام رئیسی هم اظهاراتی را بیان کردند.




موضوع مطلب :

جناب آقای دکتر مرتضی پیری به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

جناب آقایان حاج رسول اصغرزاده و روح ا.. حضرت پور به عنوان شورای عالی استان انتخاب شدند.




موضوع مطلب :