سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان
چهارشنبه 92 آبان 15 :: 1:8 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

به اطلاع مردم شریف ارومیه و علاقه مندان به بحث های معرفتی علی الخصوص جوانان و نوجوانان عزیز می رسانیم که سلسله مباحث معرفتی، اخلاقی، آداب زندگی ،آداب دوست یابی ،پاسخ به شبهات و تفسیر موضوعی قرآن همراه با پرسش و پاسخ توسط خطیب جوان و توانا حاج محمد رضا رنجبری برگزار می شود .از عموم علاقه مندان دعوت می شود تا در این جلسات شرکت داشته باشند. زمان پنج شنبه ها ساعت 21:45 مکان خیابان 8 شهریور خیابان معلم حسینیه جوانان شاهد ،موسسه مهر رضوان، حسینیه مکتب الشهدا رهروان شهدا




موضوع مطلب :

در مراسم اعلان عزا و آیین افتتاحیه حسینیه مجمع حبل المتین واقع در خیابان شهید صمد زاده در مورخه سه شنبه 7 آبان ماه برگزار گردید.

حاج محمد رضا رنجبری فرمود این نهضت و این انقلاب همان نهضت حسینی است و ولایت ما همان ولایت مطلقه رسول ا... است.

وی بیان داشتند این انقلاب بعد 34 سال همان ادامه دهنده نهضت کربلاست لذا این چهره ی فرهنگی و سیاسی در ادامه به وجود هیئت های مذهبی اشاره کردند و تاکید کردند که این هیئت ها نقطه قوتی می باشند در برابر دشمنان دین و قرآن و رهبری و نظام و ما باید به وجود این هیات افتخار کنیم و از هیات مذکور حمایت کنیم. چون جوانان سرمایه های آنان می باشند همین جوانان با حضور پررنگ خود در هیئت ها و جایی که نام امام حسین (ع) باشد حضور گسترده دارند. این چهره جوان شهر در ادامه بیان داشتند دشمنان ما از همین هیات و نام امام حسین (ع) و امام زمان (عج) و ولایت فقیه ترس دارند و اعتراف خودشان می باشد. دشمنان ما در کمین هستند ما باید به جوانان و پیر غلامان که در این راه مو سفید کرده اند اعتماد و اعتقاد داشته باشیم .

آقای محمد رضا رنجبری در ادامه بیان داشتند:

متاسفانه ما شاهد برخی از اختلافات در میان هیات مذهبی و حسینیان هستیم. که باید برطرف شود چون دشمن همین تفرقه را می خواهد . وی به نکاتی مهم اشاره کرد و گفت :اتحاد و همدلی باید در بین هیات مذهبی و اعضا باشد ایشان با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفتند ما کاری کنیم که عزای امام حسین (ع) عزای واقعی باشد از ریا و کبر دوری کنیم نماز ظهر عاشورا را از یاد نبریم مگر هدف امام حسین (ع) جز این بود ما باید اهداف حسین بن علی (ع) را زنده کنیم چون نماز اول وقت واجب است. ما صبر می کنیم موقع اذان عزاداری میکنیم از هدف امام حسین (ع) دور می شویم کمی به خودمان بیاییم فکر کنیم چرا از اهداف اصلی واجبات دور می شویم و به مستحبات عمل می کنیم جوانان عزیز به مسئله نماز ظهر عاشورا اهمیت بیشتری دهیم و از مسئولین و پیر غلامان و علما هم انتظار داریم این مسئله را تذکر بدهند تذکری که به هیچ کس بر نخورد رنجبری در آخر صحبت هایش افزود: مراسمات هفتگی را به طور خاص برگزار یعنی این که از سخنرانان معروف ،حلقه های معرفت و از مداحان متنوع و همچنین از برنامه های مناسب مانند مسابقه و اردو استفاده کنیم به فکر جذب باشیم نه دفع و در نتیجه پزشک ، استاد و طلبه به جامعه تحویل دهیم. به طرز پوشش و وضع ظاهری توجه کنیم به طوری که به جوانان برنخورد از هیئت زده نشوند به دین و اسلام بدبین نشوند.

 

حاج آقا رنجبری افزودند: الحمدا.. این منطقه مهد هیات و حسینیان است این منطقه پیر غلامان زیادی دارد و جوانان و عاشقان به اهل بیت (ع) نمونه همین ماه محرم است که عزاداری قابل توجه برگزار می کنند. باید به این منطقه سرمایه گزاری عظیم شود خداوند ان شا ا..عشق اهل بیت (ع) را از ما نگیرد همواره علاقه و محبت ما را نسبت به اهل بیت و مقام عظمای ولایت را بیش از پیش بیشتر کند انشا ا.... 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 92 آبان 15 :: 1:6 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

رنجبری در حاشیه افتتاح امتداد خیابان امام (ره) به خبرگزاری مهر گفت: ما به این شهردار و کارهای صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری ارزش قائل هستیم و احترام می گذاریم.

 

باز گشایی این خیابان آرزوی دیرینه مردم ارومیه بود. مدیر عامل موسسه مهر رضوان ارومیه در ادامه اظهار داشت: امیدواریم این کارها امتداد داشته باشند و از کسانی که به نحوی در این پروژه ها سهیم بودند تشکر و قدر دانی می کنم و امیدوارم شاهد افتتاح هر چه سریعتر پروژه های بعدی باشیم .




موضوع مطلب :