سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان

کد خبر : 1533723570663560311      تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1393 18:43    بازدید:1511داعش,ابو ایوب الصومالی,کشته,بعقوبه,دیالی,جهاد نکاح,صدام حسین,رغد,تروریسم,آمریکا,ایران,همکاری

 

دو فرمانده ارشد داعش در بعقوبه کشته شدند

ابوایوب الصومالی و معاون او که دو تن از فرماندهان نظامی ارشد گروه تروریستی داعش به شمار می روند در ناحیه العظیم واقع در شمال بعقوبه کشته شدند.

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو الهدی عراق ژنرال جمیل الشمری رییس پلیس استان دیالی با اعلام این خبر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: نیروی امنیتی مشترک ارتش و پلیس توانست ابوایوب الصومالی و معاونش را در اطراف العظیم واقع در شمال بعقوبه شکار کند و به هلاکت برساند.

در چند روز گذشته صدها تن از اعضای گروه تروریستی داعش در عملیات ارتش و نیروهای امنیتی کشته شدند.




موضوع مطلب : دو فرمانده ارشد داعش در بعقوبه کشته شدند

کد خبر : 1552283540027559740      تاریخ : سه شنبه 10 تیر 1393 22:52    بازدید:280داعش,صدام حسین,قبر,تکریت,تخریب,عشایر

 

قبر صدام حسین عامل اختلاف تروریست ها شد

منابعی در شهر تکریت (زادگاه و محل دفن دیکتاتور معدوم عراق) می گویند بحث بر سر تخریب یا حفظ قبر صدام حسین باعث اختلاف بین تروریست ها شده است.

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری الاتجاه، منابع آگاه در تکریت مرکز استان صلاح الدین اعلام کردند بین فرماندهان داعش و برخی همپیمانان محلی آنها بر سر حفظ مقبره صدام حسین یا تخریب آن اختلافاتی درگرفته است.

گفته می شود برخی سران عشایر تکریت که بعثی هستند با تخریب قبر دیکتاتور معدوم عراق مخالفت و تهدید کرده اند که در صورت تخریب آن به دست داعش در همکاری با آن گروه تجدیدنظر خواهند کرد.

داعش و گروههای تکفیری با وجود هر گونه مقبره مخالف هستند و برای از بین بردن آن تلاش می کنند.




موضوع مطلب : قبر صدام حسین عامل اختلاف تروریست ها شد
سه شنبه 93 تیر 10 :: 11:52 عصر ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

کد خبر : 1552192841437377150      تاریخ : سه شنبه 10 تیر 1393 18:34    بازدید:636قتل,برزیل,هتل

 

قتل هتلدار ایرانی در برزیل

در پی کشف جسد یک هتلدار ایرانی در برزیل، پلیس این کشور جستجو برای رازگشایی از این جنایت را آغاز کرده است.

پلیس شهر ریودوژانیرو اعلام کرد، جسد یک هتلدار ایرانی ـ سوئدی را در محل کارش یافته است. مقتول میلاد نام دارد و متولد ایران است اما گذرنامه سوئدی دارد و از 15 ماه پیش برای اقامت به برزیل آمده بود.

هتلی که وی صاحب آن بوده، در یکی از مناطق حومه ای و زاغه نشین ریو به نام «ویدیگال» قرار دارد و اکثر مهمانان آن را تماشاچیان جام جهانی فوتبال تشکیل می دادند.

پلیس تحقیقاتش را درباره این قتل آغاز کرده و در حال بررسی دوربین های مداربسته و نیز پرس وجو از مسافران هتل است.

بر اساس گزارش پلیس برزیل، از آنجا که پولی از این محل سرقت نشده است، این امکان که انگیزه قتل سرقت بوده، از بین می رود.

فرضیه پلیس این است که قتل این هتلدار، بر اثر درگیری میان گروهی از مسافران هتل رخ داده که با یکدیگر آشنایی دارند و احتمالا اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر هستند.(ایسنا)




موضوع مطلب : قتل هتلدار ایرانی در برزیل
بیش از 1000 واحد نیروگاهی انرژی در آمریکا و اروپا هک شدند؛
آن گونه که مشخص است، مقر اصلی عملیات هک در اروپای شرقی‌ است، حال آنکه گفته می‌شود این عملیات بزرگ و پیچیده هک از سوی هکرهایی صورت گرفته ‌که گویا از سوی دولتی خاص پشتیبانی و حمایت می‌شوند. کار‌شناسان امنیت سایبری احتمال می‌دهند‌ این عملیات از سوی دولت روسیه هدایت و پشتیبانی شده باشد.
کد خبر: 412567
تاریخ انتشار:10 تیر 1393 - 17:00-01 July 2014

 

افشای یکی از پیچیده ترین و بزرگترین حملات سایبری تاریخشرکت «سیمانتک» یکی از معتبر‌ترین و سابقه‌دار‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه امنیت سایبری، به تازگی اعلام کرده ‌بدافزاری را کشف کرده که با نفوذ در بیش از 1000 واحد نیروگاهی تأمین انرژی در سرتاسر اروپا و ایالات متحده، سیستم‌های کنترل کننده این واحد‌ها را در اختیار هکر‌ها می‌گذارده است. سیمانتک که این ویروس را کشف کرده، ‌نام آن را Energetic Bear گذاشته است.

به گزارش «تابناک»، آن گونه که سیمانتک یادآور شده است، این بد افزار به هکرها امکان رصد میزان مصرف انرژی را به شکل Real-Time می‌داده ‌و توان از کار انداختن سیستم‌های فیزیکی همچون توربین‌های بادی، خطوط لوله انتقال گاز و واحد‌‌های نیروگاهی را تنها با یک کلیک ماوس‌ فراهم کرده است.

افشای یکی از پیچیده ترین و بزرگترین حملات سایبری تاریخ

گروه هکرهای مسئول این عملیات که سیمانتک آن‌ها را با نام Dragonfly می‌شناسد، موفق به کشف و نفوذ در برخی از سازمان‌های استراتژیک در راستای امور جاسوسی شده‌اند و چنانچه از توان تخریبی خود استفاده می‌کردند، می‌توانستند در سراسر نیروگاه‌های آلوده اقدام به وارد کردن آسیب‌های جدی و قطع شریان انرژی کنند. 

گفته می‌شود، این حمله سایبری که در هجده ماه صورت گرفته‌، بیش از هزار سازمان و واحد نیروگاهی را در 84 کشور ‌هدف قرار داده است. 

سیمانتک در گزارش خود گفته است: در میان این هزار هدف Dragonfly، اپراتورهای شبکه انتقال انرژی، واحد‌های تولید برق، اپراتورهای خطوط لوله انتقال نفت و گاز تولید کنندگان تجهیزات صنایع تولید انرژی دیده می‌شوند. همچنین بخش اعظمی از هدف‌ها در کشورهای ایالات متحده، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، آلمان، ترکیه و لهستان قرار داشته‌اند.

افشای یکی از پیچیده ترین و بزرگترین حملات سایبری تاریخ

آن گونه که مشخص است، این حمله با نفوذ به سیستم‌های کنترل صنعتی تولید‌کنندگان این گونه تجهیزات برای واحد‌های نیروگاهی و از طریق آلوده کردن نرم‌افزارهای آن‌ها در یک بروز رسانی، به یک گونه از تروجان Remote Access صورت گرفته است. 

گفتنی است، گروه Dragonfly که با نام Energetic Bear شناخته می‌شوند، این عملیات را از سال 2011 آغاز کرده و از آن زمان تا کنون فعالیت داشته‌اند. سیمانتک اشاره نموده که این گروه پیش از این نیز حملات سایبری گسترده و پیچیده‌ای ‌علیه نهادهای دفاعی و هوا‌نوردی در اروپا و آمریکا صورت داده است. 

سیمانتک بر این باور است، ‌این گروه که از تکنیک‌های فوق پیشرفته برای حمله سایبری و هک استفاده می‌کنند، علایم و شاخصه‌های یک گروه دولتی را دارا هستند. به گفته سیمانتک، تجزیه و تحلیل رد پای فعالیت این بد افزار حاکی از آن است که گروه Dragonfly در روزهای دوشنبه تا جمعه فعال بوده ‌و ساعات فعالیت آن‌ها در این روز‌ها نیز یک بازه زمانی 9 ساعته از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر بوده است. Time Zone این گروه نیز دقیقا +4 UTC بوده است. 

بر پایه این اطلاعات، سیمانتک بر این باور است که مقر این گروه جایی در اروپای شرقی است. 
این‌ها همه در حالی است که «استوارت پی راب» افسر ارشد سابق MI6 پیش از این به فایننشیال تایمز گفته ‌که یک چنین عملیات‌ پیچیده و گسترده در این سطح، تنها برای به دست آوردن اطلاعات و داده‌های استراتژیک و تنها به دستور و حمایت دولت‌ها می‌تواند صورت پذیرد. 
وی مدعی شده ‌که این هکر‌ها افراد وابسته به Fapsi (آژانس جاسوسی الکترونیکی روسیه) هستند.



موضوع مطلب : پیشروی مستمر ارتش و نیروهای مردمی عراق در مناطق تحت اشغال
شاید شما نیز از آن دسته ‌کاربرانی هستید که به تصاویر پس‌زمینه گوشی هوشمند خود اهمیت می‌دهید و علاقه بسیاری به تغییر Wallpaper گوشی خود هر چند وقت یک بار دارید. فضای وب زرادخانه بزرگی از تصاویر پس‌زمینه است و ما در اینجا چهار وب‌سایت بزرگ را برای دریافت Wallpaper‌های زیبا برای گوشی شما از هر مدل و برندی که هست، معرفی می‌کنیم.
کد خبر: 412401
تاریخ انتشار:10 تیر 1393 - 07:00-01 July 2014

پنج وب سایت جامع از Wallpaper های زیبا برای گوشی شماشاید شما نیز از آن دسته ‌کاربرانی هستید که به تصاویر پس‌زمینه گوشی هوشمند خود اهمیت می‌دهید و علاقه بسیاری به تغییر Wallpaper گوشی خود هر چند وقت یک بار دارید. فضای وب زرادخانه بزرگی از تصاویر پس‌زمینه است و ما در اینجا چهار وب‌سایت بزرگ را برای دریافت Wallpaper‌های زیبا برای گوشی شما از هر مدل و برندی که هست، معرفی می‌کنیم. 

به گزارش «تابناک»، تصاویر پس‌زمینه یا‌‌ همان Wallpaper‌ها به یکی از اجزای جدایی ناپذیر گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند که وظیفه اصلی آن‌ها، ایجاد فضایی دلخواه و زیبا ‌روی گوشی‌های هوشمند است. 

از همین روی است که بسیاری از کاربران، علاقه وافری به تغییر مداوم این Wallpaper‌ها و تنوع بخشیدن به ظاهر گوشی هوشمند خود دارند. در حالی که اکنون نرم‌افزارهای فراوانی در بازار برای گوشی‌های هوشمند می‌توان یافت که اقدام به جستجوی تصاویر پس زمینه زیبا برای گوشی‌های هوشمند می‌کنند؛ اما می‌توان گفت که همچنان فضای وب به دلایلی از جمله جامعیت و همچنین سهولت در دسترسی به Wallpaper‌های جذاب و فوق‌العاده، ارجحیتی تام و تمام نسبت به این App‌ها برای یافتن تصاویر پس‌زمینه دارند. 

در اینجا ما شما را با پنج منبع از مجموع این منابع در فضای وب آشنا می‌سازیم که با آن‌ها نه تنها می‌توانید برای گوشی خود، بلکه برای رایانه خود نیز اقدام به دانلود و دریافت تصاویر پس‌زمینه در ابعاد و اندازه دلخواه خود کنید.

پنج وب سایت جامع از Wallpaper های زیبا برای گوشی شما

اما پیش از ‌آغاز، این نکته را باید بدانید که اندازه تصاویر پس‌زمینه ـ که در صدد دریافت و دانلود آن‌ها هستید ـ چقدر باید باشد. این موضوع در‌ بسیاری از گوشی‌های هوشمند همچون iPhone و ویندوز فن،‌ چندان ضرورتی ندارد و صرف دانستن ابعاد صفحه نمایش گوشی برای دریافت تصویر مورد نظر کفایت می‌کند. 

اما در خصوص گوشی‌های اندروید، قضیه کمی متفاوت است. دلیل این امر آن است که اندروید نیازمند تصویری عریض‌تر از وضوح صفحه نمایش گوشی است تا بتواند تصویر مذکور را در سرتاسر Home Screen ـ به هر تعداد که باشد ـ نمایش دهد. در نتیجه شما نیاز دارید، ‌‌‌تصاویری را پیدا کنید که دست‌کم عرض آن‌ها دو برابر وضوح صفحه نمایش شما باشد تا تصویر مورد نظر به خوبی و بدون هیچ مشکلی در گوشی شما به نمایش درآید. 

برای نمونه، اگر وضوح صفحه نمایش گوشی شما برابر با 480 در 800 پیکسل باشد، باید به دنبال تصویر با ابعاد 960 در 800 باشید. البته این موضوع بیش از همه به این دلیل است که تصویر به خوبی و بدون نیاز به ویرایش جداگانه در گوشی شما به نمایش درآید و چنانچه با نحوه نمایش تصاویر بر روی گوشی اندروید خود مشکل ندارید، نیازی هم به این محاسبات برای یافتن تصاویر ندارید. 

حال بگذارید با این مقدمه، نگاهی به بهترین وب‌سایت‌های دریافت و دانلود Wallpaper برای گوشی‌های هوشمند داشته باشیم؛ 

1 ـ Interfacelift

این وب‌سایت، یکی از بهترین مجموعه‌های تصاویر پس‌زمینه برای گوشی‌های هوشمند را در سراسر وب در اختیار دارد. بخش اعظمی از تصاویر موجود ‌روی این وب سایت، تصاویر مناظر طبیعی است، ولی چنانچه شما علاقه‌مند به گونه‌های دیگری از تصاویر پس زمینه هستید، هنوز هم می‌توانید حجم انبوهی از تصاویر دلخواه خود را در این وب سایت پیدا کنید. 

نکته جالب آنکه این وب سایت همچنین تصاویر پس‌زمینه را برای رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ نیز ارائه می‌کند و باز هم بهتر از آن اینکه کاربر در این وب سایت، توانایی انتخاب سایز و ابعاد تصویر مورد نظر خود را داراست. (لینک ورود به وب سایت):

پنج وب سایت جامع از Wallpaper های زیبا برای گوشی شما

2 – DeviantArt 

در این وب‌سایت می‌توانید انبوهی از آثار هنرمندانه و خلاقانه‌ای را ببینید که برای تصویر پس‌زمینه گوشی هوشمند شما بسیار مناسب است. البته گزینه ‌ویژه‌ای برای جستجوی تصاویر پس‌زمینه برای گوشی هوشمند در این وب سایت وجود ندارد، ولی شما می‌توانید با انتخاب موضوعات مورد علاقه خود از بخش Category در پنل سمت چپ وب‌سایت مستقیم‌ به سراغ تصاویر مورد نظر خود بروید. این وب سایت یکی از بهترین وب‌سایت‌های موجود برای دانلود تصاویر پس زمینه با کیفیت است (لینک ورود به وب سایت).

پنج وب سایت جامع از Wallpaper های زیبا برای گوشی شما

3 – Digital Blasphemy 

این وب‌سایت بیش از همه به دلیل کیفیت تصاویر و‌ داشتن تصاویر سه بعدی شناخته شده است. البته بیشتر این تصاویر برای کاربرانی است که عضو این وب‌سایت هستند؛ اما همچنان با کمی جستجو می‌توانید تصاویر با کیفیت و زیبایی را در ابعاد گوناگون برای گوشی هوشمند خود پیدا کنید (لینک ورود به وب سایت).

پنج وب سایت جامع از Wallpaper های زیبا برای گوشی شما

4 – Socwall

شاید توانسته باشید از روی نام این وب‌سایت، ماهیت آن را حدس بزنید. این وب سایت، همان Social Wallpapering است که مجموعه‌ای پایان نیافتنی از تصاویر پس زمینه زیبایی است که در کمتر وب‌سایت و مجموعه‌ای آن‌ها را خواهید یافت. به جرأت می‌توان گفت که تصاویر موجود در این وب سایت و به ویژه تصاویر مناظر طبیعی آن، یکی از بهترین مجموعه‌های موجود است و واسط کاربری این وب سایت به قدری ساده ‌‌است که شاید ساعت‌ها وقت خود را تنها صرف دیدن‌ Wallpaper‌های زیبای آن کنید. 

در این وب‌سایت ‌خواهید توانست، تصاویر مورد علاقه خود را با ‌هر ابعاد‌ دلخواهی دانلود کنید و هیچ نیازی به امور اضافی از جمله ‌نام‌نویسی در وب سایت نیست (لینک ورود به وب سایت).

پنج وب سایت جامع از Wallpaper های زیبا برای گوشی شما

5 – LiveWallpapers

این چهار وب‌سایت مختص به تصاویر پس‌زمینه ایستا است. اگر کاربر اندروید هستید و علاقه زیادی به تصاویر پس‌زمینه زنده یا همان Live Wallpaper دارید، بهتر است سری هم به وب‌سایتLivewallpapers.org بزنید. در این وب سایت می‌توانید مجموعه‌ای خوب و تقریبا کامل از تصاویر پس زمینه زنده را برای گوشی هوشمند اندرویدی خود پیدا کنید (لینک ورود به وب سایت).

پنج وب سایت جامع از Wallpaper های زیبا برای گوشی شما

در پایان شما نیز اگر منبع مناسبی در این زمینه سراغ دارید، آن را بادیگر کاربران در بخش نظرات در میان بگذارید.



موضوع مطلب : پنج وب‌سایت جامع از Wallpaper های زیبا برای گوشی شما

آفتاب: پوسیدگی دندانها به طور معمول با حفاری حذف شده و سپس حفره ایجاد شده با آمالگام یا ترکیب رزین پر می‌شود.

این درمان موسوم به «بازکانی‌گیری(Remineralisation) تسریع شده و ارتقا یافته الکتریکی» (EAER) نیاز به تزریق را از میان برداشته و تا سه سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

روش EAER حرکت طبیعی مواد معدنی کلسیم و فسفات را در دندان آسیب‌دیده سرعت می‌بخشد.

این فرآیند دو مرحله‌ای ابتدا منطقه آسیب‌دیده مینای دندان را آماده کرده و سپس از یک جریان الکتریکی کوچک برای ارسال مواد معدنی به محل نیازمند درمان استفاده می‌کند.

علاوه بر مبارزه با پوسیدگی دندان، همچنین می‌توان از این روش برای سفید کردن دندانها استفاده کرد. اکنون شرکت Reminova Ltd برای تجاری‌سازی این پژوهش، راه‌اندازی شده است.

شرکت مذکور که در شهر پرت اسکاتلند قرار دارد اکنون به دنبال جذب سرمایه‌گذاریهای خصوصی برای تولید EAER است.

این اولین شرکتی است که از دل یک مرکز تحقیقاتی در یک دانشگاه بیرون آمده تا نو‌آوری‌ها را به محصولات جدید تبدیل کند.

محبوبیت فزآینده درمانهای زیبایی دندان منجر به توسعه روشها و محصولات پیشگامانه در این زمینه شده است.




موضوع مطلب : درمان پیشگامانه پوسیدگی دندان بدون نیاز به تزریق و پر کردن

مراسم احیاء لیالی شب های قدر توسط موسسه مهر رضوان در شب های 19 ، 21 و 23 ماه مبارک رمضان 1393 در حسینیه هایی که بعدا اعلام خواهد شد برگزار می شود.




موضوع مطلب : برنامه مراسم شب‌های توسط حاج محمد رضا رنجبری
جمعه 93 تیر 6 :: 10:35 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

فرا رسیدن ماه رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه خدا، ماه روزه دارى و پرهیزکارى و عبادت، و ماه میهمانى خداوند بر شما مبارک باد. ضمن آروزى توفیق براى شما و درخواست امنیت و آسایش براى همه مسلمانان و میهمانان پروردگار متعال اشاره اى هر چند گذرا به فضیلت هاى این ماه بزرگ داریم، در این باره به ترجمه خطبه رسول گرامى اسلام که در فضائل ماه رمضان ایراد فرموده اند تبرک مى جوییم باشد که توشه اى معنوى از این روزها براى تعالى روح و نزدیک شدن به خداوند متعال اندوخته کنیم. از حضرت امام رضا(علیه السلام) روایت شده است که آن حضرت از پدران بزرگوارش، از امیر مؤمنان(علیه السلام) نقل کرده که فرمود: پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) روزى براى ما خطابه اى ایراد فرمودند و چنین گفتند: «اى مردم: ماه خدا همراه با برکت و رحمت و آمرزش به سوى شما آمده است، این ماه نزد خداوند بهترین ماه و روزهاى آن بهترین روزها، و شب هاى آن بهترین شب ها، و لحظه هاى آن بهترین لحظه هاست. این ماهى است که شما به میهمانى پروردگار دعوت شده، و از اهل کرامت خداوند قرار داده شده اید. نَفَس هاى شما در این ماه تسبیح، خوابتان عبادت، اعمالتان مورد قبول، و دعاى شما مستجاب است. از خداوند صادقانه و با دلى پاک بخواهید که شما را بر روزه دارى این ماه و تلاوت کتاب خدا «قرآن» موفق کند، زیرا بدبخت کسى است که از آمرزش پروردگار در این ماه محروم باشد. گرسنگى و تشنگى این ماه را یادآور تشنگى و گرسنگى روز رستاخیر قرار دهید. بر بیچارگان و درماندگان تصدق کنید، بزرگان را احترام کرده و بر کودکان رحم آورید، وظیفه خود را در قبال خویشان نزدیک به جاى آورید «صله رحم کنید». عنان زبان خود را کشیده و چشم خود را از آنچه نگاه به آن حرام است پوشانده، و به آنچه شنیدن آن بر شما حرام است گوش نکنید. بر یتیمان مردم مهربانى کنید و به سوى پروردگار از گناهان خود توبه کنید. در هنگام نمازها دست دعا به سوى آستان او بلند کنید، زیرا هنگام نماز بهترین لحظه ها است که خداوند بزرگ با مهربانى به بندگان خود نظر مى افکند، در این وقت است که اگر با او نجوا کنند، جواب مى دهد، اگر او را بخوانند پاسخ مى گوید، و اگر دعا کنند اجابت مى کند. اى مردم! جان هاى شما در گروى اعمال شماست، پس با طلب آمرزش از خداوند آن را آزاد کنید، بارش سنگین است، با سجده طولانى آن را سبک کنید، و بدانید که خداوند متعال به بزرگى خود قسم خورده که نمازگزاران و سجده کنندگان را عذاب نکند، و روز قیامت آنان را با آتش نترساند. اى مردم! هر کس از شما در این ماه مؤمن روزه دارى را افطارى بدهد، نزد خدا براى او ثواب آزاد کردن یک بنده و آمرزش گناهان گذشته اوست. شخصى گفت: اى پیامبر خدا! همه ما قدرت بر افطار دادن نداریم، فرمود: هر چه مى توانید اگر چه به نصف خرما و یک جرعه آب باشد، زیرا خداوند همان پاداش را در مقابل این عمل کم به کسى که قدرت ندارد عطا مى کند. اى مردم: هر که در این ماه خوش خلق باشد جواز عبور از صراط به او داده مى شود در روزى که پاها بر آن مى لغزد... هر که در این ماه فراوان بر من صلوات بفرستد کفه حسنات او سنگین مى شود در روزى که کفه حسنات سبک است. هر کس در این ماه یک آیه قرآن بخواند همانند آن است که یک ختم قرآن خوانده است. اى مردم! همانا درهاى بهشت در این ماه باز است، از خداوند بخواهید که این درها را بر روى شما نبندد، و درهاى جهنم بسته است از او بخواهید که به روى شما باز نکند، شیاطین در این ماه در غل و زنجیرند، از خداوند بخواهید که آنان را بر شما مسلط نکند». از همه شما عزیزان التماس دعا داریم و امیدواریم اعمال شما مقبول درگاه خداوند متعال باشد.




موضوع مطلب : فرا رسیدن ماه رمضان

حاج محمد رضا رنجبری از ساخت و ساز حسینیه اعظم شیر خوار حضرت علی اصغر (ع) در منطقه ابوذر اورمیه خبر داد




موضوع مطلب : ساخت حسینیه اعظم شیر خوار حضرت علی اصغر در منطقه ابوذر

هفته قوه قضائیه همه ساله از یکم تا هفتم تیر ماه با برگزاری مراسم های ویژه در سراسر کشور برگزار می شود. و این هفته مقارن با شهادت دکتر بهشتی است. شهید بزرگوار آیت الله دکتربهشتی معمار قوه قضائیه در جمهوری اسلامی ایران است. 7 تیر ماه سالروز شهادت این اسوه صبر و مظلومیت است.شهیدبهشتی نه تنها در تشکیلات قضایی حرف اول را می‌زد بلکه پیش قراول تصویب قانون اساسی بر اساس نگرش اسلامی بود . منافقین که بهشتی را خار چشم خود می‌دیدند، علاوه بر پخش شایعات ناروا، در نهایت او را به شهادت رساندند که این عظمت بهشتی را بیشتر کرد.شهید بهشتی علاوه برشکل‌دهی تشکیلات قضائی در استقلال آن از قوای دیگر نیز نقش اساسی ایفا کرد.روحش شاد و راهش پر رهرو باد.




موضوع مطلب : هفته قوه قضائیه بر تلاشگران عرصه عدالت گستری مبارک باد
<   1   2   3   4   5   >