سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان
چهارشنبه 93 اردیبهشت 31 :: 12:36 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

کد خبر : 1500635169527005868      تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 21:47    بازدید:81هسته ای,صالحی,انرژی اتمی

 

صالحی: هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه موضوع هسته‌ای دقیقاً تحت نظارت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم و همه امور به نحو احسن مدیریت می‌شود و در چارچوب تعیین شده و حفظ خطوط قرمز به حرکت خود ادامه می‌دهیم.

 

به گزارش تسنیم، علی اکبر صالحی عصر امروز درجریان سفر به شهرستان بناب در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان، با اشاره به دغدغه بعضی ها در ارتباط با مسائل هسته ای کشور اظهار کرد: کشور ما، کشور آزادی و تضارب آراست، فضای نقد و انتقاد به صورت گسترده رایج بوده اما موضوع هسته ای دقیقاً تحت نظارت رهبر معظم انقلاب است و ما امین شما مردم در انرژی اتمی هستیم؛ ما براساس حفظ منافع ملی کشور عمل می کنیم و جای هیچگونه نگرانی در ارتباط با مذاکرات هسته ای نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده ایم، تصریح کرد: مطمئن باشید همه امور به نحو احسن مدیریت می شود و در چارچوب تعیین شده و حفظ خطوط قرمز به حرکت خود ادامه می دهیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه کشورهای غربی جز تعامل با ایران راه دیگری ندارند، گفت: ما همواره از خطرناک ترین گردنه ها با درایت مقام معظم رهبری و کوشش مسئولان و حمایت مردم با سربلندی عبور کرده ایم.

صالحی پیشرفت های بزرگ ایران اسلامی را مدیون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: انسان زمانی انسان کامل است که از رهنمودهای حیات طیبه خود برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: امام راحل ما حیات طیبه ما بودند و ملت ایران با ارشادات امام بزرگوار به دنبال استقلال خود رفتند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراجع و علمای ما ستون هایی هستند که توانسته اند اسلام عزیز را که همان اسلام جعفری است، حفظ و صیانت کنند و اسلام واقعی را به دنیا نشان دهند.




موضوع مطلب : صالحی: هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم