سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان
دوشنبه 92 دی 30 :: 11:58 عصر ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

جناب آقای دکتر جواد آقا زاده

انتصاب جنابعالی به عنوان قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قطعا نشأت گرفته از توانمندیهای علمی و مدیریتی حضرت عالی در خدمت رسانی بوده را به شما بزرگوار تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون تان را در تمامی مراحل زندگیتان مسئلت دارم




موضوع مطلب :
دوشنبه 92 دی 30 :: 11:42 عصر ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

جناب آقای مهران حاجیلو

انتصاب و انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان عضو شورای شهر را تبریک عرض می نماییم و باور داریم که حضور شما رد این مسئولیت به عنوان خادم صدیق ولایت مدار با کوله باری از تجربه نوید بخش نشاط وتحرک پیش از پیش خواهد بود




موضوع مطلب :

   
جناب آقای حجت السلام والمسلمین غلام رضا حسنی
با سلام

تلاش خالصانه  و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است .

توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم و نهایت تشکر وقدر دانی را از شما داریم




موضوع مطلب : آقای حجت السلام والمسلمین غلام رضا حسنی
دوشنبه 92 دی 30 :: 11:14 عصر ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

آقای دکتر ساکی

با درود
بدین بهانه پرقدر، ناب ترین مراتب سپاس و احترام به پاس کوشش های بی دریغ حضرتعالی در دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی، تقدیم شما باد. 




موضوع مطلب : آقای دکتر ساکی
دوشنبه 92 دی 30 :: 9:10 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

کد خبر : 1351402085254189696      تاریخ : یکشنبه 29 دی 1392 16:28 القاعده,مشارکت,جک استرا

 

شگفتی جک استرا از دیدن تهران

جک استرا، وزیر خارجه پیشین انگلیس و رئیس کمیته مشترک دوستی ایران و انگلیس که اخیرا به تهران سفر کرده بود، در یادداشتی که در روزنامه ایندیپندنت منتشر شد،نوشت:اوایل هفته گذشته هنگامی که پس از 9 سال همراه هیئت نمایندگی پارلمانی انگلیس از فرودگاه امام خمینی به هتل خود در مرکز تهران می‌رفتم، زیرساخت‌های این شهر، اتوبان‌ها و خطوط جدید مترو که در دست ساخت بود من را شگفت زده کرد. با وجود تحریم‌ها، تهران این روزها بیشتر شبیه به مادرید و آتن به نظر می‌رسد تا مثلا بمبئی و قاهره.

دراین یادداشت همچنین با اشاره به به توافق هسته ای ایران با غرب آمده است:این بار اگر توافقی صورت نگیرد ایران نخواهد بود که مانند دوره احمدی نژاد منزوی می ماند، بلکه تحریم ها هستند که رو به فرسایش می روند. روسیه و چین که کنار می کشند. فشار صادرکننده های اروپایی هم به خصوص ایتالیایی ها و آلمانی ها تشدید می شود. (هواپیمای لوفتانزایی که با آن از تهران برمی گشتیم پر بود از تجار آلمانی.) از همه مهمتر، هیچ تضمینی نسبت به آینده فعالیت های هسته ای ایران وجود نخواهد داشت. جهان به جای آنکه کمتر خطرناک باشد، خطرناک تر خواهد شد و این قطعا مورد علاقه اسرائیل هم نخواهد بود. فکر می کنم حتی شارون هم این را می فهمید. آیا نتانیاهو این مسئله را متوجه خواهد شد؟

نتانیاهو به دنبال با روحانی

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک و خنده ، مدعی شده که حاضر است با حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، دیدار و گفت و گو کند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» به نقل از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، نوشته است که وی در صورتی حاضر به ملاقات با رئیس جمهوری ایران است که روحانی اعلام کند اسرائیل را به رسمیت می شناسیم(!) و آماده ایم با این کشور صلح کنیم!

به گزارش روزنامه مذکور، نخست وزیر اسرائیل این سخنان را در مصاحبه ای با یک فرستنده تلویزیونی کانادایی بیان کرده است.

پس از به قدرت رسیدن دکتر حسن روحانی اسرائیل نظری منفی نسبت به او داشت. نتانیاهو از همان ابتدا به فرافکنی درباره حسن روحانی پرداخت.

وزیر جاسوسی اسرائیل هم مدعی شده بود که هر چند ادبیات محمود احمدی نژاد و حسن روحانی با یکدیگر فرق دارد، اما اسرائیل در عمل تفاوتی میان این دو قائل نیست.

 ترددهای «مشکوک» به دفتر «متروک»

پلمپ ساختمان حزب منحله مشارکت که پیش از این با دستور مقام قضایی صورت گرفته بود، شکسته شده است و برخی افراد به این ساختمان تردد می کنند.

به گزارش فارس، پیش از این محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه، طی یک نشست خبری درخصوص فعالیت حزب مشارکت و اینکه آیا این حزب منحل شده یا خیر، گفت: در این خصوص حکم صادر شده و این حزب نباید تحت این عنوان فعالیتی داشته باشد در غیر اینصورت با آنها برخورد می شود.

این در حالیست که احزاب منحله مشارکت و مجاهدین پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از سوی نهادهای قضایی، منحل اعلام شدند.

سازمان مجاهدین و جبهه مشارکت پس از شکست کاندیداهای مورد نظرشان در پروسه انتخابات، به ایجاد اختلال و آشوب، ایجاد فضای ناامنی و اقدامات غیرقانونی و درگیری های خیابانی در تهران و سازماندهی در دیگر شهرهای کشور روی آورند که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای از هموطنان و تخریب اموال عمومی و دولتی شد.

ادعای جدید رهبر القاعده

رهبر القاعده در نواری صوتی ادعا کرد: القاعده بر بخش های بیشماری از عراق سلطه دارد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، ایمن الظواهری، رهبر القاعده روز شنبه در نواری صوتی مدعی شد که گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش به رغم تمامی حملاتی که علیه این گروه انجام می شود، هنوز هم قوی است و بر چندین منطقه از عراق سلطه دارد.

در این نوار صوتی که در پایگاه اجتماعی توییتر منتشر شد، الظواهری اعلام کرد: دولت اسلامی عراق و شام به فضل خداوند توانسته با تمامی حملاتی که علیه اش انجام می شود ایستادگی کند و هنوز هم ضربات کوبنده ای را به آمریکا وارد می کند.

وی مدعی شد که القاعده هنوز هم می تواند حملات موثری را علیه منافع ایران در عراق به اجرا بگذارد.

      Share on Google+ 26 انتهای خبر :: کد خبر : 1351402085254189696



موضوع مطلب : شگفتی جک استرا از دیدن تهران
دوشنبه 92 دی 30 :: 9:10 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

کد خبر : 1351561745261180325      تاریخ : یکشنبه 29 دی 1392 19:23روحانی

روحانی در دیدار خانواده شهید و جانباز 70 درصد اهل تسنن:

کشور متعلق به همه ملت ایران‌ است

رییس جمهوری همزمان با هفته وحدت و در سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با خانواده شهید اهل تسنن اسماعیل حسن‌زاده و کامل خلیلی، جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در دیدار با همسر و فرزندان شهید اسماعیل حسن زاده، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و با بیان اینکه هدف از این نامگذاری تقویت اتحاد و برادری میان مسلمانان بوده است، گفت: اصرار داشتم به مناسبت این هفته به دیدار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اهل تسنن که برای دفاع از میهن اسلامی فداکاری کرده اند، بروم.

رییس جمهوری افزود: در دورانی که کشور در خطر قرار داشت، هموطنان اهل سنت در کنار برادران شیعه خود ایستادند و از این کشور و آرمان های آن دفاع کردند.

وی خانواده شهدا را مایه افتخار و برکت کشور توصیف و تصریح کرد: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و به کشور و مردم خود خدمت کنیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه امروز این کشور متعلق به همه ملت است، گفت: مسلمانان، چه شیعه و چه سنی، همه دارای اعتقادات مشترک هستیم و اختلاف و فاصله میان ما بسیار اندک است؛ چرا که همگی معتقد به وحدانیت و قیامت بوده و افتخار می کنیم پیامبر که باید درس عزت و اخلاق را از او بیاموزیم، رهبر ماست.

روحانی ابراز امیدواری کرد با دعای خیر و حمایت ملت ایران، به ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بتوانیم در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم.

وی همچنین با حضور در منزل کامل خلیلی، جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس با بیان اینکه ایران و اسلام متعلق به همه ماست، گفت: هر چه از اخلاق، ایمان و فرهنگ داریم، از پیامبر عظیم الشان اسلام و آنچه در جامعه اسلامی و ایران عزیز می بینیم از برکت این مولود عزیز است.

 روحانی گفت: امروز نه تنها دنیای اسلام، بلکه جهان مدیون پیامبر اسلام است و همه مسلمانان، چه شیعه و چه سنی عاشق پیامبر و اهل بیت آن بزرگوار هستند.

رییس جمهوری تاکید کرد: هفته وحدت باید به همه ما یادآوری کند که با یکدیگر برادر و در کنار هم هستیم و آینده مشترکی داریم.

 روحانی ادامه داد: راهی که شهدا، جانبازان و ایثارگران رفتند، راه کمال ، پیشرفت و دفاع از سرزمین، ناموس و استقلال و عزت بوده و امروز اگر بگوییم سربلندی، عظمت و عزت ایران مدیون فداکاری آنان است، درست گفته ایم.

رییس جمهوری افزود: به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران احترام می گذاریم و امیدوارم بتوانیم راه آنان را در مسیر خدمت به ملت ادامه دهیم.

شهید اسماعیل حسن زاده سال 1361 در منطقه مهاباد هنگام درگیری با گروهک های ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت رسید. کامل خلیلی، جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس هم سال 1368 در منطقه پاسگاه زید شلمچه بر اثر اصابت گلوله به درجه جانبازی نائل شد.

      Share on Google+ انتهای خبر :: کد خبر : 1351561745261180325



موضوع مطلب : کشور متعلق به همه ملت ایران‌ است

کد خبر : 1351510595358685361      تاریخ : یکشنبه 29 دی 1392 18:18دستمزد

نشست ویژه مزدی با عنوان«کارشایسته و مزد منصفانه»

دستمزد 93 کارگران به روش چانه زنی تعیین می شود

رئیس کارگروه مزد مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران با اعلام اینکه نمایندگان وزارت کار اجرای مدل جدید تعیین دستمزد کارگران در سال 93 که پیش تر اعلام شده بود را دشوار دانستند گفت: از هفته آینده که نشست با نامه نگاری وزارت کار آغاز می شود، گفتگوها به شیوه سال‌های گذشته و به روش تکراری چانه زنی کارگران و کارفرمایان دنبال می شود.

فرامرز توفیقی در گفت وگو با مهر از برگزاری نشست ویژه نمایندگان کارگران با مقامات وزارت تعاون، کار و رفاه در خلال برگزاری مجمع عمومی مجمع نمایندگان کارگران ایران خبر داد و گفت: با حضور معاون روابط کار وزارت کار و برخی دیگر از مسئولان این وزارتخانه، نشست بررسی موضوع «کارشایسته و مزد منصفانه» مطرح و بررسی شد.

وی اظهارداشت: یک اسلاید نمایشی (پاور پوینت) از سوی کارگروه ویژه دستمزد کارگران آماده شده بود که با محوریت مزد منصفانه مطرح شد. همچنین صحبت شد که تورم به کارگران ارتباطی ندارد و کارفرمایان باید به سراغ متولی تولید تورم که همان سیاست های غلط دولت است بروند.

توفیقی با اشاره به اینکه در تمام سال های گذشته کارگران بند دوم ماده 41 قانون کار که به تامین معیشت می پردازد را مطرح نکردند و آن را به کارفرمایان هدیه دادند افزود: در واقع کارگران با عدم مطرح کردن لزوم تامین معیشت در زمان های تعیین دستمزد سالیانه، این بخش از حق خود را به دولت و کارفرمایان هدیه کردند.

مشاور عالی مجمع نمایندگان کارگران ایران ادامه داد: همچنین این موضوع مطرح شد که چرا تورمی که در سفره کارگران مشاهده می شود با گزارش های دولت متفاوت است. یک دلیل عمده آن نحوه محاسبه ای است که از سوی دولت صورت می گیرد، به عنوان نمونه در محاسبات تورم سهم هتل و گردشگری خانوار کارگری 13 درصد از هزینه های وی را تشکیل می دهد و سهم تحصیل تنها 3 درصد دیده شده است که این موارد نشان دهنده اشتباه بودن محاسباتی است که برای تورم صورت می گیرد چون اساسا هزینه هتل و گردشگری در سبد زندگی خانوار کارگری جایگاه خاصی ندارد.

این مقام مسئول کارگری کشور تاکید کرد: در اروپا هزینه درمان در سبد معیشت خانوار 2.3 درصد است در حالی که طبق گفته رئیس جمهور، در ایران اگر کسی بیمار شود زندگی وی نابود خواهد شد. بنابراین می بینیم که درباره نحوه محاسبه نرخ تورم تنها یک الگوبرداری از کشورهای اروپایی صورت گرفته است.

به گفته وی، در نشست با مقامات وزارت کار مطرح شد که کدام بخش از عوامل ایجاد کننده تورم در کشور بر عهده کارگران است. در عین حال مطرح شد که کارگران با وجودی که در به وجود آمدن تورم نقشی ندارند اما تاوان آن را می پردازند.

توفیقی گفت: در نشست برگزار شده، مقاوله نامه های سازمان جهانی کار درباره دستمزد و اینکه از چه زمانی حداقل حقوق در دنیا مطرح شد بررسی و مطرح شد. علاوه بر این، موضوع کار شایسته در ایران به بحث گذاشته شد و اینکه دولت در 8 سال گذشته از نقش خود به عنوان یک شریک اجتماعی کارگران و کارفرمایان فرار کرده که باعث آسیب رسیدن به معیشت کارگران و صنعت شده است.

رئیس کارگروه مزد مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران اظهارداشت: مطرح کردیم دولت باید به وظیفه چندساله خود مبنی بر واگذاری سبدهای ویژه کالایی و حمایتی به کارگران عمل کند، موضوعی که در سال های گذشته فراموش شده بود.

این مقام مسئول کارگری کشور با اشاره به اینکه برخی کارفرمایان می گویند دستمزد کارگران باید به میزان 18 درصد پیش بینی شده دولت برای کارمندان افزایش داشته باشد گفت: دولت می تواند از طریق یکسان سازی ضرایب مالیات حقوق کارگران و کارمندان، پرداخت سهم بیمه 7 درصدی کارگران، ایجاد پوشش های واقعی بیمه تکمیل درمان به نحوی که 85 درصد هزینه آن بر عهده کارگران نباشد و از سویی برقراری برخی حمایت ها شبیه به اضافه کاری کارمندان برای کارگران؛ از مشمولان قانون کار حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: به صورت کلی از مقامات وزارت کار خواستیم تا ترتیبی اتخاذ شود نرخ تورم واقعی به کارگران پرداخت شود و دولت نیز از آنسو سبدهای مشخص معیشتی را برای کارگران در نظر بگیرد. از سویی، سهم صنعت از هدفمندی یارانه ها پرداخت شود.

توفیقی ادامه داد: با نمایندگان وزارت کار عنوان کردیم ایده رئیس جمهور و آقای نوبخت در سال گذشته درباره مزد منصفانه که مورد توجه جامعه کارگری کشور نیز قرار گرفته بود عمل شود و حال که آقای روحانی رئیس جمهور شده اند، می توانند در این زمینه دستورات موثری به دولت بدهند.

مشاور عالی مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران اظهارداشت: نمایندگان دولت نیز در این جلسه اجرای مدل جدید تعیین دستمزد برای سال 93 را دشوار دانستند و عنوان شد فضا برای اجرای مدل جدید دستمزد مهیا نیست. به صورت کلی کار تعیین دستمزد برای سال 93 نیز به شیوه تکراری سال های گذشته دنبال می شود.

رئیس کارگروه مزد مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران با اشاره به اینکه تلاش می شود قبل از برگزاری نشست با کارفرمایان و دولت در شورای عالی کار، با سایر گروه های کارگری رایزنی و گفتگو شود بیان داشت: سبدی که با نمایندگان وزارت کار برای واگذاری به کارگران مطرح شد، جدا از برنامه ای است که دولت در نظر دارد برای میلیون ها نفر در سال جاری و سال آینده اجرا کند و اگر دولت بخواهد از معیشت کارگران یک حمایت واقعی انجام شود، این کار برای افراد دارای بیمه و مشمولان قانون کار شدنی است.

      Share on Google+ انتهای خبر :: کد خبر : 1351510595358685361



موضوع مطلب : دستمزد 93 کارگران به روش چانه زنی تعیین می شود

کد خبر : 1351537899060680752      تاریخ : یکشنبه 29 دی 1392 19:10

 

آغاز انصراف فعالان اقتصادی از دریافت یارانه نقدی

رئیس پارلمان بخش خصوصی از آغاز حرکت خودجوش فعالان اقتصادی و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برای انصراف از دریافت یارانه نقدی در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها خبرداد و گفت: بنده از دولت یارانه دریافت نمی کنم.

غلامحسین شافعی در گفت وگو با مهر از آغاز حرکت خودجوش فعالان اقتصادی برای انصراف از دریافت یارانه نقدی خبرداد و گفت: اقدام داوطلبانه هر یک از مردم ایران برای انصراف از دریافت یارانه نقدی، کار پسندیده ای است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: به نظر می رسد افرادی که نیازمندی بالایی به دریافت یارانه نقدی ندارند و به خصوص فعالان اقتصادی، باید برای کمک به تولید کشور، از دریافت یارانه نقدی خود به صورت داوطلبانه انصراف دهند تا دولت توان بیشتری برای حمایت از تولید کشور در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها بتواند داشته باشد.

وی تصریح کرد: اعضای برخی اتاق های بازرگانی شهرستانهای کشور با تدوین نامه ای، به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند که این موضوع مورد امضای برخی تشکل های اقتصادی نیز رسیده است و هم اکنون این فعالان اقتصادی آمادگی دارند تا به منظور توانمندسازی دولت در حمایت از تولید کشور، ازا فهرست یارانه بگیران دولت حذف شوند.

شافعی ابراز امیدواری کرد که این کار در میان فعالان اقتصادی نشر بیشتری پیدا کند و افراد غنی به دولت این امکان را بدهند که به تولید کمک بیشتری کند.

وی با بیان اینکه بنده در فهرست یارانه بگیران دولت نیستم، تاکید کرد: بسیاری از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، یارانه نقدی نمی گیرند.

      Share on Google+ انتهای خبر :: کد خبر : 1351537899060680752



موضوع مطلب : آغاز انصراف فعالان اقتصادی از دریافت یارانه نقدی
یکشنبه 92 دی 29 :: 1:32 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر


قریشی مهدی



 مردم ارومیه امروز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با شرکت در آئین تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی به خاطر 34 سال نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی و امامت جمعه ارومیه و معرفی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه شرکت کردند.

در این آئین حکم مقام معظم رهبری مبنی بر انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی فرزند آیت الله سیدعلی اکبر قریشی مفسر قرآن کریم و نماینده خبرگان رهبری برای نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی و امامت جمعه ارومیه از سویحجت الاسلام والمسلمین محمد محمد گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب قرائت شد.

رهبر معظم انقلاب در حکم خود با تقدیر از سالها مجاهدت حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی و بنا بر درخواست وی مبنی بر کناره گیری از مسئولیت امامت جمعه ارومیه و نمایندگی ولی فقیه در استان حجت الاسلام قریشی را به این مسئولیت منصوب کردند.

امروز آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با شرکت حجت الاسلام والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و با حضور مدیران ارشد، ائمه جمعه سراسر استان و قشرهای مختلف مردم با شکوه خاصی برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نخستین خطبه‌هایش به عنوان امام جمعه جدید ارومیه را اقامه کرد.




موضوع مطلب :

کد خبر : 1348855853263430563      تاریخ : جمعه 27 دی 1392 14:42

 

جزئیات جنایت هولناک در خیابان دامپزشکی

پرونده مرد جنایتکار که پس از قتل هولناک دوقلوهایش، خود را حلق آویز کرده بود برای رسیدگی به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش مهر، غروب 23 دی ماه امسال زنی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کرد همسر سابقم به همراه دو پسر 4 ساله ام در خانه حضور دارند اما هر چه در می زنم کسی در را باز نمی کند به همین خاطر احتمال می دهم اتفاقی ناگوار برای آنها رخ داده باشد.

در ادامه تیمی از ماموران خود را به خانه مورد نظر در خیابان دامپزشکی رسانده و پس از بازکردن در خانه با دستور قضایی، با صحنه ای هولناک روبرو شدند.

پدر 34 ساله خانواده به نام محمدرضا خود را از چارچوب در حلق آویز کرده بود. آثار بریدگی بر روی گردن مرد جوان نشان می داد قبل از خفگی، ضربات چاقو به گردن وی اصابت کرده است.

در ادامه ماموران برای پیدا کردن دوقلوهای چهار ساله به نام های پویا و پارسا به جستجوی خانه پرداخته و پس از بازکردن درب حمام با جسد آنها در کنار یک تشت آب روبرو شدند.

بررسی های اولیه نشان می داد دو کودک خردسال در داخل این تشت آب به طرز هولناکی خفه شده بودند.

تیم جنایی با حضور قاضی جمشیدی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات برای افشای راز این جنایت را آغاز کرده و در بازرسی خانه یک نامه پیدا کردند که محمد رضا در آن مدعی شده بود برای انتقام از همسر سابقش دو کودک خود را خفه کرده است.

ماموران سپس از مادر دو کودک تحقیق کردند که زن جوان در حالی که به شدت گریه می کرد گفت من و محمدرضا از چندی قبل با هم اختلاف پیدا کرده و هر روز این اختلاف شدیدتر می شد. امروز با مراجعه به دادگاه به صورت توافقی از هم جدا شدیم. به دلیل اینکه دادگاه حضانت پویا و پارسا را به من داده بود محمدرضا از من خواست اجازه دهم آنها ساعتی پیش پدرشان بمانند. از ظهر تا غروب چند بار با همسر سابقم تماس گرفتم تا به دنبال بچه ها بروم اما او هر بار به بهانه ای از من می خواست اجازه دهم پویا و پارسا بیشتر نزد او بمانند. حوالی ساعت 5 دیگر او به تلفن هایش پاسخگو نبود که این موضوع باعث شد به ماجرا مشکوک شده و به اینجا بیایم.

با تکمیل تحقیقات مقدماتی جسد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در این باره به خبرنگار مهر گفت: پرونده این جنایت هولناک به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شده و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

      Share on Google+ 35 انتهای خبر :: کد خبر : 1348855853263430563



موضوع مطلب : جزئیات جنایت هولناک در خیابان دامپزشکی
1   2   3   4   5   >>   >