سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان
چهارشنبه 93 اردیبهشت 31 :: 12:33 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

کد خبر : 1500310495415373909      تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 16:30    بازدید:560عربستان, صهیونیستها,خاتمی

 

همبازی احمدی‌نژاد فوتبالیست حرفه‌ای شد

رییس جمهور بولیوی که سابقه یک و دو کردن با محمود احمدی نژاد در فوتسال را دارد به عنوان بازیکن حرفه ای فوتبال به تیمی در دسته برتر بولیوی پیوست. او قرار است به عنوان هافبک میانی برای تیمش به میدان برود.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، خوان اوو مورالس آیما که در سال 2006 به عنوان رییس جمهور بولیوی برگزیده شد حالا با باشگاه حرفه ای فوتبال اسپرت بویز در بولیوی به توافق رسیده است و قرار است از این پس برای این تیم به میدان برود. مورالس که از مدت ها پیش علاقه اش به فوتبال را به اثبات رسانده است دو لحظه خاطر انگیز هم در این ورزش دارد.

اولی حضور در تهران و همبازی شدن با محمود احمدی نژاد در دیدار فوتسال برابر تعدادی ملی پوشان بود که اتفاقا یک و دوی این دو نفر مورد توجه خیلی ها قرار گرفت. مورد دوم هم لگدی است که رییس جمهور محترم بولیوی در دیدار فوتبال دوستانه دیگری در کشورش نثار بازیکن رقیب می کند. او که از دست خطای بازیکن رقیب عصبانی است با زانو ضربه وحشتناکی به رقیب بیچاره می زند و به پاس ریاست جمهور بودنش از بازی اخراج هم نمی شود!

نکته قابل توجه اینکه سازمان لیگ فوتبال بولیوی قرارداد اوو مورالس را به صورت رسمی تایید کرده است و رییس باشگاه اسپرت بویز هم در کنفرانس خبری این مورد را تایید کرده است:« آقای مورالس قرار است با پیراهن شماره 10 تیم و به عنوان هافبک برای ما بازی کند».

درخواست خاتمی،سکوت روحانی

حسن روحانی رییس جمهوردرخواست سید محمد خاتمی در خصوص تشکیل کمیته انتخابات را بی پاسخ گذاشته است.

به گزارش سایت "خاتمی توصیه کرده است که برای کنترل فضا باید این کار زودتر انجام شود و وقت دارد از دست می رود. گفته شده رئیس جمهور معتقد است که این فعالیتها دولت را به حاشیه می برد و تا این لحظه پاسخی به این پیشنهاد نداده است."

حسن روحانی پیش از این نیز به درخواست علنی تعدادی از اصلاح طلبان در خصوص اعزام خاتمی به عنوان نماینده دولت به مراسم یادبود نلسون ماندلا نیز پاسخی نداده بود.

ادعای صهیونیستها در باره توان هسته ای ایران

یک مقام بلندپایه صهیونیستی در تازه ترین اظهارنظر درباره توان هسته ای ایران مدعی شد ایران می تواند به سرعت به سلاح هسته ای دست یابد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، ژنرال "عاموس گیلعاد"، مدیر امور سیاسی- نظامی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تازه ترین اظهار نظر درباره توان هسته ای ایران مدعی شد که ایران می تواند به سرعت به سلاح های هسته ای دست یابد.

براساس این گزارش، گیلعاد طی نشستی در تل آویو که از سوی وزارت جنگ این رژیم برپا شده بود، گفت: "پیش بینی های خوبی نسبت به اوضاع جاری نداریم. امروز هوا خوب است اما ابرها و توفان هایی در افق مشاهده می شود. برنامه های هسته ای ایران کماکان تهدیدی علیه ما است."

چرایی تلاش عربستان برای بهبود روابط با ایران

روزنامه روسی کامرسانت نوشت: کارشناسان بر این باورند که امریکا که در جستجوی صادر کنندگان جایگزین برای مواد انرژی زا است، ریاض را فعالانه برای عادی کردن روابط خود با تهران ترغیب می کند.

دولت ایران نیز به پیشنهاد عربستان سعودی، رقیب سیاسی خود، مبنی بر دیدار وزیران امور خارجه دو کشور پاسخ مثبت داد.

در صورت وخیم تر شدن روابط میان غرب و روسیه بر سر اوضاع حاکم در اوکراین، بر ضرورت این امر افزوده خواهد شد.

در گذشته، ریاض تمایلی برای گفتگو با ایران نشان نمی داد. به گفته ی الکساندر شیشکین،خاور شناس، احتمال دارد که علت تغییر مشی، فشارهای اعمالی غرب و در وهله نخست، امریکا بر سعودی ها باشد.

این کارشناس می گوید: «کشورهای غربی در رابطه با اوضاع حاکم در اوکراین، فعالانه در جستجوی گزینه های جایگزین برای واردات مواد انرژی زا برآمده اند که در صورت وخیم تر شدن روابط با روسیه و اعمال تحریم های جدید علیه این کشور، ضرورت خواهد داشت. عرصه های نفتی عربستان سعودی، عملا در ظرفیت کامل خود فعال اند و چشم انداز ایران نیز گسترده است».

وی افزود: « یکی از عظیم ترین ذخایر نفت و گاز جهان در اختیار ایران قرار گرفته است و این در حالی است که ایرانیان در اثر اعمال تحریم های بلند مدت، از فن آوری قدیمی استفاده می کنند. از راه سرمایه گذاری های جدید در عرصه های گوناگون ایران، می توان صادرات مواد انرژی زای این کشور به بازار جهانی را به طور چشم گیری افزایش داد». از این رو، به اعتقاد شیشکین، در حال حاضر، غرب تلاش می کند «اختلافات میان عربستان سعودی، متحد اصلی خود در خاور نزدیک، و ایران را به حداقل برساند».




موضوع مطلب : همبازی احمدی‌نژاد فوتبالیست حرفه‌ای شد