سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان

کد خبر : 1314453785005322483      تاریخ : جمعه 29 آذر 1392 16:07

زائران ایرانی سردرگم؛ مسئولان عراقی بی‌توجه

مسئولان ایرانی پاسخگوی مشکلات زائران کربلا نیستند

در حالی که صدها هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم عزاداری اربعین عازم عراق و عتبات عالیات شده‌اند؛ بی‌برنامگی کشور میزبان و عدم پاسخگویی مسئولان ایرانی مستقر در کربلا، مشکلات زیادی را برای زائران بوجود آورده است.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین بسیاری از زائران ایرانی که به قصد شرکت در مراسم عزاداری اربعین به کشور عراق رفته اند، این روزها با مشکلات عدیده ای از جمله مشکل اسکان روبرو هستند، این زائران برای تهیه خانه یا هتل برای استقرار خود با مشکل مواجه هستند و این موضوع باعث شده بسیاری از آنان شب های سرد را در محل های نامناسب به روز برسانند.

بی برنامگی دولت عراق برای پذیرایی از زائران و همچنین عدم پاسخگویی مسئولان ایرانی موجب شده است تا بسیاری از زائران که با شرایط کشور عراق آشنایی ندارند، این روزها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کنند؛ اسکان در مکان های سرد و فاقد وسایل گرمایشی، مشکلات بهداشتی و سختی دسترسی به دارو از جمله این مشکلات است.

گزارش های رسیده به خبرنگار ما حاکی از آن است که مسئولان مستقر در کربلا در برابر مراجعات مکرر مردم پاسخگو نیستند و بی توجهی این مسئولان، مشکلات زائران را دو چندان کرده است.

      Share on Google+ انتهای خبر :: کد خبر : 1314453785005322483



موضوع مطلب :