سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان

کد خبر : 1386715933934280661      تاریخ : دوشنبه 28 بهمن 1392 8:38حوادث 88,فتنه گران

نبض سیاست

اظهارنظر هاشمی درباره روابط ایران و عربستان

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگویی با سایت انتخاب، در پاسخ به پرسشی درباره ورود وی به پرونده نزدیکی تهران ـ ریاض و انتشار برخی اخبار درباره سفر وی به عربستان گفته است: «بروم که چه بگویم؟ من مسئولیتی ندارم که بگویم با این کار موافق یا با آن کار مخالف هستم. این کار در درجه اول از اختیارات رهبری و سیاست‌های کلی نظام و بعد دولت است. باید اول طرحی مثل همین مذاکرات تهیه و خطوط قرمز مشخص شود تا کسانی که برای مذاکره می‌روند، بدانند چه بگویند.»

اتهام دادستانی مصر به سپاه پاسداران

دادستانی مصر، در اتهامی جدید به محمد مرسی، رئیس جمهور پیشین این کشور که سال گذشته در کودتای ارتش از قدرت برکنار شد، مدعی شده که وی به همراه 35 نفر دیگر قصد داشته اند با همکاری جنبش حماس، حزب الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حملات تروریستی در مصر (در زمان مبارک) انجام دهند.

به گزارش سایت بی.بی.سی فارسی، مرسی برای بررسی این اتهام، دوباره مورد محاکمه قرار خواهد گرفت و در صورت ثابت شدن این اتهامات در دادگاه، وی ممکن است به اعدام محکوم شود.

حکم دادگاه برای پرداخت دیه به یکی از قربانیان حوادث 88

قضات دادگاه کیفری، حکم به پرداخت دیه از بیت المال به خانواده یکی از قربانیان حوادث سال 88 دادند.

به گزارش مهر، میثم عبادی، بیست و سوم خرداد سال 88 برای مشاهده جشن هواداران محمود احمدی نژاد به میدان ولیعصر رفته بود که پس از پایان مراسم، در درگیری ای که میان فتنه گران و نیروهای امنیتی به وجود آمد گلوله ای به شکم وی اصابت کرد و جان خود را از دست داد.

 انتهای خبر :: کد خبر : 1386715933934280661



موضوع مطلب : اظهارنظر هاشمی درباره روابط ایران و عربستان