سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان
تاریخ انتشار: 24 دی 1392 ساعت 00:15 | شماره خبر: 1344428914849739851

احسان علیخانی اجرای مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم را به‌عهده گرفت.


 

به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم، احسان علیخانی علاوه بر اجرا، تهیه‌کنندگی این مراسم را نیز به عهده دارد.

اختتامیه جشنواره جام‌جم ساعت 17 و 30 دقیقه روز چهارشنبه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان و مدیران این سازمان، بازیگران، کارگردانان، و چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

قدردانی از خانواده‌های شهیدان شیرودی، کشوری، زین‌الدین، شاطری و یعقوبی و نیز تجلیل از 24 هنرمند و برنامه‌ساز تلویزیون از جمله برنامه‌های اختتامیه جشنواره جام‌جم است. همچنین نامزدهای بخش صدابرداری و صداگذاری سریال‌های تلویزیونی سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام‌جم معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری این جشنواره، آخرین جلسه هیات داوران بخش مجموعه‌های نمایشی جشنواره جام‌جم برگزار و نامزدهای رشته صدا شامل صدا برداری و صداگذاری اعلام شد.احمد صالحی و مجید یوسفی برای سریال بچه‌های بهشت، فرزام منطقی و سید مجید موسوی‌نژاد برای سریال یک مشت پر عقاب، رضا کنشلو و آرش قاسمی برای سریال ارمغان تاریکی، جواد مقدس و آرش قاسمی برای سریال پروانه و عباس رستگارپور و محسن روشن برای سریال رقص پرواز نامزدهای رشته صدا در بخش مجموعه‌های نمایشی شدند.




موضوع مطلب : اجرای اختتامیه جشنواره جام‌جم به علیخانی رسید