سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حامیان ولایت __ خادمین امت
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
نویسندگان
دوشنبه 92 دی 23 :: 9:53 صبح ::  نویسنده : حاج آقا محمد رضا رنجبر

کد خبر : 1343598223201596657      تاریخ : دوشنبه 23 دی 1392 8:09معصومه ملکی, مرد آزارگر, آزار و اذیت

 

مزاحم تلفنی، دختر جوان را ربود

مزاحم تلفنی وقتی موفق به برقراری ارتباط با دخترجوان نشد، با همدستی دو نفر از دوستانش وی را ربود و با انتقال به خانه‌ای، مورد آزار و اذیت قرار داد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش دختر جوانی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، از دو مرد به اتهام آدم ربایی و همدست دیگر آنها به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی گفت: چند هفته پیش مردی با گوشی تلفن همراهم تماس گرفت و مدعی شد مرا در محله شان دیده و به من علاقه مند شده و خواست با هم دوست شویم، اما در پی تماس های بعدی او متوجه شدم، قصد مزاحمت دارد.

وی اضافه کرد: مرد مزاحم با ارسال پیامک هایی، مرا تهدید می کرد اگر با وی ارتباط دوستی برقرار نکنم، زندگی ام را تباه خواهد کرد.

شاکی یادآور شد: روز حادثه در خیابان یک خودروی پراید راهم را سد کرد و سه سرنشین آن به من حمله ور شدند و یکی از آنها گفت من همان فردی هستم که می خواستم با تو دوست شوم. حالا که خواسته ام را قبول نکردی، باید با ما همراه شوی.

وی خاطرنشان کرد: آنها کتکم زدند و با تهدید چاقو مرا به خانه ای منتقل و دو همدست مزاحم تلفنی، محل را ترک کردند و مرد مزاحم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکی گفت: از ترس آبرویم، موضوع را با خانواده ام درمیان نگذاشتم تا این که مرد آزارگر با من تماس گرفت و تهدید کرد اگر از وی و دوستانش شکایت کنم، تصاویری را که با دوربین مخفی فیلمبرداری کرده است، در شهر پخش و سی دی آن را نیز برای خانواده ام ارسال می کند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تماس وی، چند نفر از دوستانم گفتند از مرد جوانی شنیده اند که من مورد آزار و اذیت قرار گرفته ام. من هم موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و برای شکایت از متهم و دو همدستش، اقدام کردم.

بنا بر این گزارش، با تشکیل پرونده و چهره نگاری رایانه ای از مرد آزارگر و دو همدستش، جستجوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران برای دستگیری آنها آغاز شد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

      Share on Google+ انتهای خبر :: کد خبر : 1343598223201596657
 



موضوع مطلب : مزاحم تلفنی، دختر جوان را ربود